Lainasin kirjastosta seuraavat kirjat:

Stressi ja sen voittaminen, Raija Kalimo.

Musta aurinko - masennus ja melankolia, Julia Kristeva.

Perhosia vatsassa. Apua pelkoihin, paniikkiin ja ahdistukseen, Ben Furman.

Ihmismielen jäljillä. Erilaisen psykiatrin ajatuksia ihmismielestä, yhteiskunnasta ja maailmasta, jossa elämme, Utria Seppo K. J.

Jospa noista olis jotain apua itsensä löytämiseen. Olen niin hukassa, että en tietä mitä ajattelen. Kaikilla asioilla on aina kaksi puolta, joista en osaa valita. Olen todella huono tekemään aloitteita ja päätöksiä. Aamuisin ja monesti muulloinkin olen vihainen ja ärtynyt. En itse pidä siitä yhtään. Olen huono sietämään virheitä itsessäni ja muissa. Voisin luetella loputtomiin ongelmiani. Päällimmäisenä on olo, että on jotenkin hukassa ja että näin ei voi jatkua enää kovin pitkään. Mun täytyy päästä selville itsestäni. Mikä johtuu mistäkin ja mitä sille voi tehdä. Mikä on oikein ja mikä väärin. Mitä mieltä olen mistäkin ja kuinka voin esittää mielipiteeni hienotunteisesti. Kuinka voin oppia keskustelemaan ja riitelemään rakentavasti.