Eilinen päivä töissä ei meinannut kulua millään, kun mulla ei tällä hetkellä oikeastaan ole töitä, kun odottelen eräitä tietoja, jotta voin jatkaa hommaani. Tälläistä on yhteen projektiin sidotun ihmisen arki. Erilaista olisi, jos olis edes monia projekteja ja rutiinitöitä menossa yhtä aikaa. Silloin niitä voisi vähän vaihdella. Tämä nyt on kyllä todella huonosti suunniteltu homma muutenkin. Mun työn olisi voinut tehdä ihan hyvin joku vakityöntekijä muutamassa viikossa sen sijaan, että mä istun täällä kaksi kuukautta. Hyvä tietysti mulle, että palkka juoksee. Vaikkakin senkin asian laita on niin, että kesäkuun lopusta tähän päivään en ole saanut vielä penniäkään. 15.8. sitten. Se taas puolestaan johtuu siitä, että ainut henkilö, joka työsopimukseni voi allekirjoittaa oli lomalla töihin tullessani ja tuli töihin vasta eilen. Palkkaosasto taas ei voi tehdä mitään ilman työsopimusta! Tälläista on byrokratia..

Mutta joka tapauksessa. Tänään olen varustautunut paremmin "työttömyyteeni" työpaikalla. Olen ottanut mukaani päivän lehden, Soneran laajakaistan avauspaperit uutta asuntoa varten. Lisäksi pyöräillessäni töihin tuli mieleen monta asiaa, jotka voin hoitaa tässä työpäivän aikana. Aion myös lukea Tekniikka & Ympäristö-lehden loppuun, jota viime viikon aikana sain luettua vain puoleen väliin.

Onneksi töitä on enää vain 15 päivää! Sitten muutama päivä lomaa ja muutto Ouluun :)