Edellisestä on vähän aikaa. Eli paljon :)

Nyt oon kesätöissä ja tällä hetkellä en juurikaan tee yhtään mitään, joka mua ottaakin päähän. Ja siksi ajattelin, että kirjoittelenpa blogia taas pitkästä pitkästä aikaa.

En saa tehtyä töitä, kun tarvitsen aina tietoa joltain toiselta henkilöltä. Enimmäkseen yhdeltä ainoalta, joka on kiireinen eikä ehdi koskaan antamaan mulle sitä tietoa. Tänäänkin koko päivä buukattu täyteen. Ja laittaa nyt tälläinen harjoittelija sitten kirjoittamaan jotain niinkin tärkeää hakemusta kuin ympäristölupaa.. Ilman mitään kokemusta ja taustatietoa. Tässä ei paljon koulun opetukset auta.

Onneks opiskelen toista alaa. Olen nyt siis "oman alan" eli edellisen koulutukseni vastaavissa töissä tämän kesän. Mutta huomaanpahan ettei minusta ole näihin hommiin. Tai ainakaan olemaan ikuisesti jonkun toisen apulainen. Olisi eri asia, jos saisin oman huoneen, jossa voisin olla rauhassa. Ja mulla olis taustatietoa asioihin eikä mun tarvisi hypätä kaikenmaailman juoksevilla asioilla toisen puolesta. Milloin lähettämässä faxia, milloin kopioimassa tiedostoja. Voi elämä sanon minä!

Onneks tosiaan opiskelen nyt toista alaa ja pian alkaa koulu! Enää 15 päivää töitä tämän päivän jälkeen. Tämä viikko ja ens viikon maanantai. Sitten neljä päivää lomaa ja sen jälkeen enää kaksi viikkoa töitä! Jes.